14.04// RUN WITH ME, THROUGH ALL CITIES

 
Hej. Igår hade jag den bästa fredagen på mycket länge. Mor och far var här och satte upp min nya spegel och tavelhyllor, och efter det så mötte jag Filip en snabbis och pratade lite om allt möjligt. Sedan var det dags att möta upp Norea och Kikki för att sedan möta upp de andra SSU-arna. Vi åkte till Ludvika och hade pizzahäng med SSU Ludvika/Smedjebacken och det var fan riktigt kul. Mitt lag vann musikquizet också, AAAAAAH fan vad bra det satt haha! Det är nog något ni kanske vill veta om mig, och det är att jag är:
1) En allmänbildad motherfucker, 2) Speciellt när det gäller musik, 3) och jävligt tävllingsinriktad. 
I'm up for frågesport anytime. 
 
Efter att vi kom hem så kollade jag, Kikki och Norea på filmen "Apflickorna". Se den om ni vill få er en tankeställare. Jag och Kikki dundrade hem vid halv ett och jag tror inte att vi somnade fören halv 5...  Men ändå så gick man upp vid elva, (VAR STOLT ÖVER MIG MAMMA) och nu gör jag mig iordning för att åka till Västerås med Sofie. Tydligen ska jag kroga ikväll. Peppar med Urban Cone och Avicii. Ja, jag är också förvånad över den sista. Känner lite oro över att mina pengar ska blåsa iväg.
Men äsch, man lever ju bara en gång och den gången är nu. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0