01.30//SOMEDAY WE'LL BE KINGS AND QUEENS


Såatteeeeee. Jag var lite (okej mycket) vinglig igår då jag ej var fotogenisk på en enda bild i mim mobil från den kvällen haha. Men hur som helst så hade jag så kul, jag har så bra vänner. Vi dansade i mitt vardagsrum, spelade ölspel, drack lakritsshot på krogen (FYI: jag hatar lakrits, men vad gör man inte), sjöng kareoke och pratade fyllepolitik över en falafeltallrik. Fick sovsällskap av fina kompisar och idag har jag legat i soffan och degat, hängt lite med Joel och spenderat kvällen hos Norea med henne, Lois och Pierre på ett hörn. 
En jävligt bra helg om jag får säga det så. 

Imorgon ska jag köra. "HELA DAGEN" som mamma så fint uttryckte det. Äh ska man ha körkort så ska man!!! 
Nu: tumblr innan jag somnar och drömmer bort smärtan i nacken efter dagens soffahäng. Hörs. 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0