22.28//LISTA MOTHERFUCKERS/ hähä tack Mickis, nu har jag något att göra.

 
1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Något på fyra bokstäver iallafall. Ärligt, har bara pojknamn på gång som Sigge eller Hugo, sorry girlz.

2. Vad kan du verkligen INTE äta? - Jag äter ju inte kött, men jag avskyr verkligen lakrits, kaviar och senap. 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Call Girl, se den. 

4. Har du bra självförtroende? - Både ja och nej. Har bra självförtroende gällande mina åsikter och stil, men är oerhört svag inom mig själv som person och som musiker. 

5. Äger du en onepiece? - HAHA ja faktiskt. En blå-orange. 

6. Snusar eller röker du? - Heh. 

7. Beskriv ditt drömutseende. - Som nu men lite fastare OCH MED BRÖST. Tack för de generna jag aldrig fick mamma och pappa.  

8. Skriv namnet på någon du ser upp till. - Håkan, Patti och min farmor. Och Astrid Lindgren.  

9. Någon du har kysst. - Fler än vad jag minns xoxo birabirabirabärsbärsbärs. 

10. Den du saknar. - En gammal vän. 

11. Den du senast sov över hos. – MInns fan inte, alla mina vänner sover ju hos mig.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – My dear Sofie. 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Jadå, ananrs hade jag väl inte haft den?

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips. Förätit mig på godis.

15. Har du rykten efter dig? – Alla pratar om alla. 
 
18. Din absolut sämsta egenskap? - Överkänslig, övertänkande, nedtryckande mot mig själv, kan låta och se kaxig ut, dålig självsyn. Och jag kan fan inte förlora ett spel utan att sura. 

19. Din bästa egenskap? - Jag är artig, social, humoristisk, står för vad jag säger, lagar kung veggomat och har fina ögon. Är bra på att snacka.

20. En låt du är beroende av just nu. - A new England och Här har vi allt som du behöver. 

21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Haha fan va gött, låter som en dröm i denna värme!

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Tror fan inte det, det kommer alltid något i vägen. Eller kanske. Jag vet inte. 

24. Har du kysst en kompis? - Ja

25 Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag tar inga droger (som alltså räknas som narkotika) och lägger mig inte i folk som gör det kontrollerat. Folk som det går över gränsen för är bara hemskt.

26. Har du provat på droger någongång? – Alkohol, nikotin och lustgas lol xD

27. Vad vill du bli när du blir stor? - Lycklig och välmående (SHIT VAD VUXET DET DÄR LÄT. Bajs. Nu är det normalt igen)

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Om det fungerar. Om man verkligen känner att man vill. 

29. Vad handlade din senaste dröm om? – Kommer inte ihåg mina drömmar och det är nog bra haha. 

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Väger mig inte av personliga skäl, så jag vet int eom jag är nöjd eller inte. 

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? – 165 OCH 8 HELA MILLIMETER (längre än dig Mickz, BOOYAH)

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Fucking Åmal, ALLTID. 

33. De bästa svenska skådespelarna? - Adam Lundgren <33333333 haha. 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry all the way!

35. Ditt humör för tillfället? – Övertrött och orkar inte gå och avsminka mig. 

36. En vacker person. - Mina vänner.

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Nä haha. 

38. Vem kramade du senast? - Norea. 

39. Vem träffade du senast? – Norea, Lois, Amanda, Samuel och Per(?).

40. Är du kär just nu? - Nej.

41. Någon du vill träffa. – Håkan, Henrik och Patti. 

42. När grät du senast? - Igår, framtidsångest.

43. Sminkar du dig varje dag? - Jorå, mestadels. 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - När jag var liten var jag lik pappa, men med åren blir jag mer lik mamma. Är dock lite känslig som pappa och lika säker som mamma. 

45. Är du helsvensk? - Ja. Eller jag vet int eom Stockholm räknas här i Dalarna. 

46. Den bästa bloggen? - Inte min för den suger, Niotillfem. 

47. En artist du inte gillar? - Justin jävla Bieber och One jävla direction. 

48. En artist du gillar. ADTR.

49. Är du en nagelbitare? – Inte längre!!!!!!!!!!!!!!!!!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Allt. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0