21.25// jag vill faktiskt också på way out west.......... BITTER

Okej har kikat line-up:en för årets Way out West. Hade inte någon större koll, men nu har jag det tyvärr.
Dessa tankar kom då upp i mitt rödahåriga huvud(Varning för bitterhet och caps):
 
1. Visst, Håkan ska jag redan se om cirka en månad (WOHO!!!), men fan det blir aldrig för mycket. <3
2. ALICIA KEYS. En av mina förebilder inom musik, och hon ska dit. Jaha. Go fuck yourself. 
3. The Knife. THE KNIFE. Som ALDRIG spelar. Men nu ska de gör det. DET VAR JU KUL.
4. Neil Young hallå, Hey Hey My My live skulle ju inte vara fel att höra bland annat, Gubbjävel. 
5. Allt mat är tydligen vegitarisk där nere också i år. Och här sitter jag och äter bönor om varannat.
6. DET ÄR I GÖTEBORG. 
7. NÄR JAG JOBBAR
8. OCH MIN FESTIVALBUDGET ÄR TOM ÄNDÅ.
 
Var redan jävligt bitter över att missa Getaway (SOAD och massa jävla bra band hallå.) och nu blev jag ännu bittrare. 
 
Tagga Popagada OKEJ!?
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0