11.54//We've been battered so hard that we don't Feel anymore

Två bilder för att beskriva de senaste två dagarna. I torsdag så firade jag alla hjärtans dag med finaste tjejerna, de är så bra. Älskar bilden på oss, femenist-crew haha. Sen sov Emmafrey här och jag smittade henne med mig äckliga förkyldning ":)".
Fredagen spenderades dels i skolan med musikalen, kunde inte få fram en ton så fick spela piano istället. Lät lite som en robot, så underhållande. Sen så mös jag med Agnäz hela kvällen, kollade på Fucking Åmål och käkade chips samtidigt som jag snorade och hostande. Har säkert smittat henne också nu. Heh. 
Och idag?  Ska fika med mor. Bli friskare. Ikväll ska vi tydligen lyssna på skivor och dricka vin. Känner att man kommer avlida litegrann men äh, man är väl viking. Det vet ju alla.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0