23.48//JAHA

 
Shit. 0 personer har varit inne här idag. HAHA. 
 
Ah men. Fredag var till en början kul, sen så ja. Drama. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Hade som vanligt bakisångest men nu är jag inte bakis längre. Men ångesten är kvar. Japp. Livet.
Känner inte riktigt att jag har flyt just nu, vill egentligen bara härifrån så fort som möjligt. 
Så vi säger hejdå till mina 0 läsare för idag och kanske imorgon och dagen efter det. 
Har inget att skriva om ens. Haha. 
 
Eller jo lite. Igår myshängde jag med Mickis som jag inte gjort på ett tag. Det var behövligt och hon är bäst.
Idag har jag kört med mamma och haft SSU-möte med inriktning feminism. Bästa peppen på länge. 
 
Och nu sitter jag på mitt golv och funderar. Så det är lika bra att sluta här. Hejdå!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0