19.49//SVART OCH SVÅR MED RÖDVIN

Igår så firade vi fina Måns som fyllde 18 år. Festen började hos mig och jag drack rödvin tills hela rummet gungade. Vi drog oss till krogen i bra tid, trodde vi ja... Väl framme så var det två timmar kö.... Vi tog en öl på Trapper istället och festade vidare hemma hos mig. Min lägenhet såg ut som skit när jag vaknade, rödvinsfläckar överallt haha. En stol gick sönder där någon gång också men äre fest så äre. Är också bakis som ett as. 
Idag har jag ätit pizza med Magnus och Gustav som var minst lika bakis som jag. Har efter det inte gjort mycket alls, hängt lite och försökt överleva dagen haha. Nu har jag städat och ligger i sängen, lär inte bli så mycket annat ikväll. Inte för att jag orkar det ens haha...
 
Emma kom förbi igår också, alltså ÅH vad jag har saknat henne! Så mysigt att ha henne här, och imorgon ska vi ses ett tag på förmiddagen. Ska bli så jävla skönt att bara få hänga. 
 
Nu blire Harry P. Godnatt bakfyllesvin. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0