01.20//have yourself a Merry little christmas




Och så har julen varit här. En mysig dag med så mycket mat att jag är helt uppsvälld.. Är inte van vid så mycket mat som den lata och fattiga student jag är lolz. Iår fick jag pengar, presentkort på både makeup store och Statoil(!), en ögonbrynsskugga, godis, en rattmuff och en underbar klänning som jag velat ha länge. Svart sammet, aaaah....

Jag gav endast en julklapp iår - till min föräldrar. De fick en herrgårdshelg med trerätters, och snacka om förvåning haha! De hade veekligen inte räknat med det. Är jag den bästa dottern eller!? Ja antagligen hahaha. Pappa föll en tår till och med. Kommer bli svårt att slå den julklappen, helvete. Haha.

Imorgon åker jag hem till Avesta igen, och på kvällen blir det att fira min underbara vän Måns. Ska också få träffa Emma igen, åååhåhåh vad kunder ska bli!! Hoppas ni har haft en bra julafton. Puss. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0