22.21//THIS IS THE TIME OF REVOLUTION

Fredag och helg. Det känns som att det nyss var helg och int emig emot att det blir det nu igen. Idag har vi sjungit halsen av oss, kändes fint. Jag och Eiisan är även pianokungarna, feting bra! Snart sitter det.
Sen åkte jag hem med sällskap av en Fredrik, vi kollade på Harry P och pratade om allt och inget. Han drog vid åtta sen har jag inte gjort mer idag. Jo städat. Kul va? IT'S FRIDAY FRIDAY!! Fin fredag dock.
Just nu dricker jag cola och lyssnar på konverterade vegiterianer med infekterade svamparna. Say what? Aja mysigt låter det iallafall. I brist på annat.
Imorgon väntar bio och kepan ska på . Nu ska jag fortsätta städa, fridayyyyy!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0