NÄR MAN GÅR IGENOM MAMMAS WEBCAMALBUM OCH INSER HUR MEN SETT UT DE SENASTE MÅNADERNA.













Okej.
1. Uppenbarligen så visste jag inte vad ögonbrynspenna var under tidiga 2011.
2. Brunt hår. Känns ännu mer overkligen än rött hår.
3. Bild 4 är tagen under min P&L-premiär.
4. Bild 6 är från första dagen i skolan, eller snarare första tisdagen efter skolstarten. När vi skulle till verket och " umgås". Skojigt nu såhär i efterhand.
5. Bild 7: När min älskade tragus såg dagsljuset.
6. Bild 10 får mig att sakna mitt röda hår. och de svarta topparna.
7. MIN KATT ÄR FAN SÅ FUL ATT DEN BLIR SÖT.
8. Japp. Orange.

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahahahaha omg din katt hahahahaha look at that face!!!! hahaha

"heeelp me"

hahahaha

2012-06-05 @ 17:33:04
URL: http://feliciaohyeah.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0