23.26//SLIT

Tumblr_m3nfaczjo21qcbrdao1_500_large

Oreo_largeTumblr_m38hl4d0t61qlbafqo1_500_large

Japp. Gårdagen var grymt mysig; Picknik med finaste Denice, Amanda, Hanna, Julia och Matilda. Det var en asbra start på sommarlovet, trots att vi inte kundetända grilljäveln till en början och jag trampade i melonbajs. Sen gick vi ner på stan och träffade en och en annan, mycket trevligt. En "olaglig" bilresa hem och så däckade vi i sängen. Dagen idag har bara bestått av.. Ja.  Ingenting men ändå varit en bra dag. Glad tjej.

-

Sen stack jag och tränade med Sofie. Noll lust och motivation. Fattar inte problemet med mig själv. Kanske hade och göra med att jag bara legat inne idag och ätit minimalt. Aja, sen efter att ha kirrat pizza så drog vi upp till Muffa som blev gammal gubbe igår. Dock så körde mitt humör ihop sig på grund av slitenhet.

-

Kände ett craving för kakor så gick och köpte kakor. Slutade med att jag åt två, började må illa och har nu använt resten av kakorna till att pricka gallret nedanför mitt fönster. Vanlig lördagkväll.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0