23.28//STADEN SOVER

Denna lördag blev minst sagt.. Stillsam. Blev att sitta och halvtröka och bråka om trumpinnar hemma hos Nicklas där testoseronnivån var för hög. Inte det som var planerat, blev fan lite smått irriterad på invånarna i staden vi bor i. Folk sitter och klagar på hur livlöst Fagersta är men när någon faktiskt tar sig tiden att fixar till något så bangar alla ur. Jag slutar aldrig förvånas av småstadslivet.
-
Imorgon är det redan söndag och jag kom nyss på att jag har en engelskaredovisning på tisdag. GOOD LUCK HAVE FUN MIMMI, du är körd. Nästan. Annars så ska jag träffa Vendela som jag inte träffat själv på år och dar, saknat henne. Hittade gamla videos på oss, haha jag tror du vet vilka jag menar vendis.
Nu ska jag glo på TheRunaways och sen sova.Och jag ska fanimej sova ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0