23.01//FROZEN

Min dag har varit.. Speciell. Skolan började bra men slutade mer eller mindre inte så bra. Men kanske behövligt. Vi får någon se hur det blir med den saken. Väl hemma så råkade jag somna i vardagsrumsfåtöljen i någon timme vilket inte var bra. När jag väl vaknat och insett att jag börjar vända på dygnet (Igen.) så var det redan för sent.
Drog ut på en lång och kall promenad vid åtta med Jimmy, mycket trevligt. Stelfrusen ligger jag nu i sängen och lyssnar på Frank Turner, mycket förälskad. MYCKET förälskad. Om det bara vore så enkelt.
Imorgon slutar jag ett och sen ska jag visa Denice hur Fagersta ser ut. Hoppas hon kommer överleva.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0