21.43//JAG HATAR

Tumblr_ly9m2ybe901r1ceowo1_500_largeTumblr_lxsygxqfvx1r9q69mo1_500_large
Nu har Agnes gått. Själv ligger jag halvt påklädd i sovkläder och skriker snart av smärta. Att jag har åkt bräda idag är det ingen talan om, och nu märker jag smällen som mitt jävla äckel-knä fick ta. Blir så ledsen. smärtan kommer alltid efter dagarna när jag ligger och ska sova. Bajsskit alltihopa.
Min gitarr ligger slängd bredvid mig, vill spela men det låter hemskt. Jag saknar att sitta och spela ibland, men finns inte samma lust längre. Pianot har liksom tagit över. Ska förbereda mig inför den kommande morgondagen, slutar ett och det känns bra fast jag inte har sång med Karin längre.
Nu ska jag halta mig bort mot toan och sedan blir det sängen och Skins. Eller Misfits.
Mer inne på det första, Misfits säsong tre är inte samma utan Nathan.
Aja, pathetic girl is out.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0