19.33//THINKING LIKE A GIRL, ACTING LIKE A MAN

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lf7gostjkW1qaeb09o1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1327948404&Signature=w4eJQxlmdG%2B3hhCCnjDS5o%2B%2BE5A%3D
Har kommit på en sak. Det här med att kolla på innebandymatcher från halv ett till sju är ganska slitande. MEN ack så kul faktiskt, trodde jag aldrig om mig själv. Till en början var det väl som det brukar vara, försökte hänga med i alla viftningar med klubborna och alla konstiga regler. Men de sista minuterna satt man där och skrek och skakade haha, shit kool. Iallafall, et har jag gjort idag. Kollat innebandy. Om ni missade det på något sätt.
-
Resten av kvällen ska jag fan inte göra ett skit, kasnke slänger mig i badet för att koka bort dessa allt för växande saker innanför pannbenet. Nej, jag pratar inte om mina andra personer i huvudet, jag brukade vara schitzofren men vi mår bra nu hehe, utan om sånt där oväsenligt. Sånt som kanske skadar.
Aja, tuggar lite Kent och dricker upp mitt glas med laktosfri mjölk.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0