21.31//KÖR PÅ EN GAMMAL BILD, LÅNG TEXT, HALVTASKIG RUBRIK OCH ETT GLATT HUMÖR (ÄCKLIGT HURTIG)

Tjenare på er. Nyduschad och turbanhuvad så ligger jag slängd över sängen, lyssnar på lite Clash och pratar med Tovelainen. Vi har roligt på facebookchatten wöwöwöwö. Annars idag så har jag gått i skolan, spelat lite hit och dit, haft lite engelska och lite icke existerande svenska. Efter det så drog jag och tog en fika med Gustav som jag saknat lite för mycket. Nu när killen blivit stor och fixat körkort så blev det så att vi tog en fika och sen körde han hem mig. En aning skönt att slippa bussen för en gångs skull. Liksom, helt okey att åka på morgonen men på eftermiddagen känns det bara... Nja. Inte lika nice.
-
Väl hemma så var det bara att byta om, slänga i mig lite mat och sen mötte jag Agnes. Vi hade tydligen bestämt oss för att gå och prova zumba/latino-passen i alfahallen. Det var riktigt kul, saknar att dansa. Liksom något vettigt kan min kropp åstakomma och det är att röra sig till musik. Saknar.
Imorgon är det redan torsdag och sista sovmorgonen. Nästa vecka börjar idrotten igen och ja. Jag har inte gjort hemuppgifterna alls, bra jobbat där Mimmi. Nu ska jag föna mitt röda hårsvall sen börja skriva novell.
HEJPA!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0