21.07//PLEASE DON'T CRUSH ME, I'M A DREAMER FOR SURE.

En vanlig onsdag med för många musiktimmar och engelska. Väl hemma blev det att byta om och sticka och träna med Agnes, lite lagom stel efter träningen igår så imorgon kommer jag alltså gå med en stång i arslet. Jättefint.
Ligger just nu och halvkollade på Glee och FYI: Jag hatar Glee. Hatar hur de gjort ännu mer autotunade covers av redan sega orginal. Iallafall det mesta. NEJ usch för Glee, zapparöver till Jersey Shore istället. Är lite kär i människors idioti. 
Annars då? Jodå jag lever, dock stel och luktar illa. Tagga duschen och sen ska jag försöka skriva idrottsläxan. Fint och så.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0