18.18//TWIST AND SHOUT

Firade Sofie igår som sagt, den här gången med fest. Vi spelade Med Andra Ord (Jag är kungarnas kung!) och Twister, så jävla kul syn. Vi var väl det gamla vanlig stadiga gänget mer eller mindre. Kvällen var väldigt kul och som alla andra liknande tillställningar så var den väl behövd. Tack för igår ni som var där.
-
Och imorse vaknade jag utan luktsinne och ett mystiskt halsband runt min hals som tydligen inte var så mysitiskt. Hade i mina sena timmar glömt att ta av det och ge tillbaka det, good one. Nu tror farsan att jag ska gifta mig eller nått, herregud klimakteriegubbe at its best. Illa hur farsgubben blivit kärringaktig på senaste tiden, ajaj.
-
Annars har jag inte gort mycket annat idag. Bara glidit runt i min BD-tröja och hållit mig inne från iskylan. Sen efter senaste dagarnas mindre bra ansiktsrenlighet (Hatar smink.) så är jag en månkrater i kvadrat så lika bra att vara inne haha. Har idrottsuppgifter att göra också. Är det någon som förstår ergonomi? Inte jag iallafall.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0