08.43//LOVE ME TWO TIMES BABY

Hej på er. Jag gömde bort er lite grann. Så ja, jag har lov nu och jag är uppe klockan 8, av någon bra anledning. Tagga BodyPump och allt som hör till, woopwoop! Sen blir det att åka till Avesta, oj så skojigt.
Igår så åkte vi till Unkan och kollade på Adriana Claims och Livekarusellen. Det var helt okej, de spelade bra och man träffade folk man inte träffat på länge. Norberg, alltid lika kul. Ehhehhe.
-
Igår var även lyckans dag. Jag invigde min kära jeansjacka^!! Saknat den under vintern. Och det bästa var att jag inte frös del lilla promenaden från bussen till mig klockan 22 på kvällen. TOTALL YCKAAAAAAA!
Och jag färgade håret igår. SÅ, är det något mer oerhört intressant ni ska veta? Nope.
Måste börja ta foton till den här jävla plågken också, fan va mycket det ska vara.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0