20.32//HOPPFADDERALLANLEJ

Hej på er. Lyssnar på Kräm om och om igen för att lära mig varenda melodislinga på piano, äter risgrynsgröt och  har ett bra humör just nu. Gillar de här studerna, när man står längst upp på berg-och-dal-banan. 
Idag hade vi även Lucia-rep med alla som ska vara med i framträdandet nästa vecka, och måste säga att jag fick gåshud av hur bra det lät. Känner julkänslan komma närmare, iallafall när vi sjunger "O helga natt" för fulla halsar. 
Sen måste jag säga att jag har världens bästa kompis som verkligen kan skaka om mig och säga att om jag vill ha saker bättre så måste jag lösa problemen själv. Usch, älskar min Malin (Hoppas du läser denna lilla kärleksförklaring u fag) även fast jag inte kan ta in hälften av det hon säger. 
Andas. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0