21.26//CRUSHING ALL IN ITS PATH

Okej, gjort klart hela mitt svenskatal till imorgon så nu kan jag andas. Relationer hit och dit, bilder hit och dit.Det var mig ett jävla tjat. Men nu är allt klart och jag är glad. Ananrs idag har jag haften ganska så vanlig tisdag: Teori, dansuppvisning och sen matteprov. Okej kanske inte så vanlig but still. Dansen var grymt bra, saknar det fortfarande så sjukt mycket. Äh let's dream shall we?
Sen såg vi en teater efter skolan, bra var den också. Störde mig bara så GRYMT mycket på en fotograf på första raden vars kamera alltid klickade.. Tur att jag inte blev så fotoinriktad.
Sen vandrade jag runt lite med Fredrik, skrek lite skäck i honom och blev kallad Cruella Devil, alltid kul.
-
Nu ska jag redovisa my big speech för mina föräldrar, nervös haha. Aja, höres!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0