00.17//BLÅS PÅ DET ONDA, TA BORT ALLT DET SOM ÄR SVÅRT

Okej. Idag har jag knappt gjort något värt att berätta. Lärt mig hur man startar en bil. Lyssnat på en introduktionskurs i fyra timmar om just körkort och med det är jag stel som en pinne efter att ha suttit i den där stolen. Plus att jag går som en rövknullad efter milspromenaden igår. He. Skönt.
-
Annars då? Jo men visst. Ätit för många Starbars och ätit hallon med Sofie. Kollat igenom gamla blogginlägg och varit bestörta över Anton Hyséns arsle (SERIOUSLY, han har större arsle än mig!). Hon drog nyss så här ligger jag, ensam och jävlig. Haha nej men. Morgondagen är lite obestämd, Avesta blire nog vilket som. Antingen med Gustav, Emma och Elin eller vara med Denice och plugga. Vi får la se hur det ser ut imorgon.
-
Nu ska jag lyssna på Lasse (Både Winnerbäck och Lindh) och försöka att inte bli sentimental utan anledning.
Worth a try right?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0