I LIKE YOU SO MUCK BETTER WHEN YOU'RE NAKED DARLING

Övertrött ligger jag i sängen och lyssnar på Ida Maria, kung brud som fan. Ilikeyousomuchbetterwhenyou'renaked. Måste nog se na live, dags att börja önska till P&L-12? Har redan asmånga jag vill se, huhu.
-
Dagen då? Helt okey och ibland helt värdelös. Åkt wickans 'moppebil' och känt mig allmänt kool yeah, och haft skolfoto. Fotografjävlen fuckade upp mitt foto haha, BLIXTBLIXT" Nu är du klar!" "Jaha fan va fort det gick" "Så säger det flesta tjejerna till mig" HAHAHA. Sköna killar. Fatface på spexfotot också, såklart!
-
NU SKA JAG SOFVA, LADDAR UPP EN BILD PÅ SNYGGASTE BILLYTILLY BAR AFÖR ATT HON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.
DAMN, vill också ha lårtattoo och vill ha hennes garderob. TACK.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0