BARA SÅ LÄNGE VÅRA HJÄRTAN KLARAR AV ATT SLÅ.

Hejsan. Jag var nästan hundra på att jag skulle spendera den härsöndagen i min säng, men tillslut orkade jag inte med mig själv så jag bestämde mig för att gå ut och gå. Jag och Håkan hade sällskap hela Fagersta runt, och utan att jag märkte det så hade jag säkert gått en mil. Mina fötter värkte ganska supermycket, inte så bra att välja converse haha. Men det var verkligen behövt, himla skönt att bara gå, bara få tänka klart. Hälsade på moffa också, måste göra det oftare. Hösten är ganska fin faktiskt.
-
När jag kommit till Servus påvägen hem så plingade det till i min sketna SonyEricsson och det visade sig vara Jakob. Så jag drog hem till honom och hade det allmänt trevligt. Monopol och mobbing av min dialekt, standard.
-
Och ja. Nu ligger jag här utslagen i min säng. Borde plugga. Borde städa. Borde bära in täcket till gästrummet igen. MEN jag väljer att ta en lång jävla dusch, åh herregyt va busigt.
GODNATT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0