20.23

Fortfarande inget internet på min dator, sitter fortfarande vid mammas medans hon är världens bästa mamma och försöker lösa internetproblemet på min och pappas dator. Jättewierd, mamma har Mac och vi har Pc och det är bara våra som inte har internet... Skum-t
Första jobbdagen på riktigt idag då, det gick bra som vanligt och trevligt folk men dock inte så mycket folk. Jävla skitväder. Aja, får pengar ändå. WIIIE!
Sen efter de när jag kom hem så drog vi till moster som fyller år, åt (eller ja, åt och åt.. Pizzakanter funkar alltid) pizza och pratade. Nu tjillar jag med gifflar och loka wöööö, nu ska jag slå på en film när mamma är klar.
Lyssna lite på bob hund sålänge, jättebra skit.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0