DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Well, jag måste säga musiken, nördig som jag är. Mitt förhållande med musiken har hållit ett bra tag nu, och lär inte bli någon ändring. Det är han som hjälper mig med läxorna, att städa, tröstar mig, gör mig glad och överraskad, är flexibel och finns alltid i min närhet. Jag och musiken alltså, true love haha.
Annars om man tänker mer på KÄRLEK så kan jag säg aatt jag är inte den som blir kär lätt. Men när jag väl blir det så blir jag sådär töntigt superkär. Och visst, jag har haft en del crushes, men har nog bara varit kär en gång och det var den senaste gången. Så jag är singel och klarar mig bra.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0