20.46//I JUST WANT BACK IN YOUR HEAD WHEN I GET A LITTLE SCARED


Nämen tjenare. Vad gör ni?
Vi chillar här, jag och Kents första album. Har spenderat dagen i skolan för sista gången det här året och har inte varit speciellt produktiv, mest suttit och känt mig typ mer iskall och ur fokus än vanligt.
Det berodde säkert på den äckliga helvetesbussresan imorse... Jag fick stå ute i kylan från 7.00 till 8.30 och vänta på bussen som tillslut kom, fullproppad med massa skitungar. Mitt humör var på topp verkligen och mina händers temperatur var inte på topp.. När snön kommer stannar Sverige.
Efter skolan så hoppade jag av vid moster och bakade julgodis med henne, lite spontant sådär. Jättetrevligt, längtar lite till julen nu!
-
Annars då? Jo jag har fått lov nu, YES! Eller nej. Visst är det skönt att sova ut och slippa bussäcklet och slitskolan, men har inget att göra på lovet. Kommer typ tappa halva kroppsvikten för jag kommer bara träna haha, fint. Äsch, de löser sig. Nu ska jag tumbla lite (Helt fast.) och äta nötter. MORS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0