SLIT FLICK ME SOTARMÖSS

Söt sliten tjej sitter och möglar vid morsans dator. Jag ba har mössa inomhus, busigt mhihi. Det vankas pannkakor i köket, eller ja. jag ska snart ut och göra dem. Mamma får inte göra mat till mig enligt mig. Vill inte ha basilusker nej tack. Vill du ha basilusker på eller vid sidan om?
Sliten dag allmänt också. Jag lär bli hemma hela dagen, har inte lust med annat för den delen. Men men, man vet aldrig vad som händer. Positivt tänkande, fett hellyeah på det.
Juste, jag vill ha en Bob hund-tröja, fett fräna. Inte för att jag lyssnar så mycket på dem, vissa låtar är bra. Men tröjorna är awesome. Nu ska jag leka kock, HOJ

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0