01.07//I AM STANDING ON THE EDGE OF MY LIFE

Ja men såatteeeeeee Europa suger. Visst, F! fick ett mandat, men vafan sysslar resterande väljare med?? Liksom i Frankrike. 25% mandat gick till ett så äckligt främlingsfientligt parti, asså for real??????? Pallar inte ens. 
 
Ja jag är lite berg-och-dalbana just nu. Mår bra under dagarna med på kvällar kommer ångesten över framtiden, över saker som kan hända och inte hända samt 99% bara skit som mitt hyperhuvud kan komma på. 
Snart är det också studenten, men jag vet inte ens hur det känns än.. Jo bra förstås, men vafan ska en leva på? "Tja schyssta poäng men icke nå job for you" typ. 
Ja jag är lite allmänt bitter och kränkt idag, och jag var det igår och kommer antagligen vara det imorgon. 
 
Är också lite halvledsen över att jag ger ger ger och inte får någonting tillbaka. I typ allt. Men sen ska jag också prisa mina underbara kompisar som är ett undertag, då de låter mig vara sur och jävlig men älskar mig ändå. Träffade faktiskt en av de mest saknade av dem igår, och vi satt vid en busshållplats i Krylbo och pratade som aldrig förr. Några uteserveringsöl och lång tid ifrån varandra gjorde sin rätt och nu sitter hon i Oslo igen. Saknar henne redan. 
 
Nu ska jag spela Candy Crush och Fram Heroes tills jag somnar (alltså tills mina liv tar slut för fan jag suger på mobilspel) och imorgon väntas prov och rep rep rep. 
Kanske är mindre sur imorgon. Men är jag det tänker jag inte ens ursäkta mig. Peace. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0