00.13//nothing last forever, exept you and me

Mobilbloggar men vet inte varför då jag har datorn bredvid mig. Har haft den sämsta dagen på länge, då mitt dåliga och självdestruktiva tänkande liksom aldrig försvinner. Spelning om 3 dagar och jag har gråtit fyra gånger idag HEHEHE sen måste vi ju bara räkna in att jag har tenta till fredag, audition i Markaryd om 13 dagar, en jävla massa kör-spelningar och så studenten/skolan/familjen/LIVET. 
Är så stressad men ä då har jag ibte gjort något vettigt idag förutom att... Tja.... Eh... Nej. 
Saknar värmen som var här och försvann och jag saknar att ha roligt hår. 
Lyssnar på Tigerdottningen samt Biffy Clyro. Borde plugga låtar/tenta/teori men JAG ORKAR JU INTE. 

Fatta om ja inte skulle kunna ta studenten. Vilket jävla skämt egentligen, den mest ambitiösa pluggisen ever som försvann på en natt. Ja herregud. 











Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0