YESTERDAY

Det var verkligen en behövd och kul dag/kväll igår. Drog och fikade med Soff direkt efter skolan, sen efter lite sysslor så drog vi plus jullorna (som jag saknat som fan, heregyt) till Robin. Eller ja, genom skogen till Robin. Linjan by night, äcklig väg måste jag säga. Aja, hade askul kväll. Cyklade hem med Jakob, saknat den grabben också.
-
Så ja. Typ det gjorde jag igår. NU sitterjag och ska packa det sista, sen drar jag till Västerås med Ag och Vendis, dags för lite äkta fruntimmersgöra; bränna pengar mhihihi. Sen tar jag för första gången bussen till Skinnsberg själv, känner ångesten komma krypande lite. Sover iallafall hos min pojk, så det här lär bli den enda uppdatering för idag.
det klarar ni nog, mina 20 läsare. HARE BRA NU, LÖÖÖRDAAAAG!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0