SLUT I HJÄRNAN

IDAAAAAAG HAR JAAAAAAAG: gått i skolan. Det är typ det. Tycker att det är kul att alla klagar på att de har börjat skolan idag, jag började förra veckan dööh. Mycket bra har jag det iallafall.
-
Har kommit på att jag pratar ONÖDIGT mycket om min jävla skola. Jaaaa, gymnasium. Jaaa, Avesta. Jaaa, bra klass, yadayadayada. SÅ, NU INGET MER! Typ. Kom på att det enda jag görom dagarna ÄR skolan, så om den här lilla bloggen ska rulla så komemr det handla om skolan. Fan va mycket blaj jag skriver. SÅ.
Totalmos i huvudet btw.
-
Var med agens också, unusual heh. Kollade piercings, vill ha. Väldigt mycket. Wuu.
Jag vill ha en uggla också. PÅ axel, mihihi.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0