ALLT HAR ETT SLUT

Sommaren 2011 är nu slut. Fan va fort allt gått, fast jag har hunnit med jävligt mycket. P&L, Götet, Stockholm, utekvällar. Sommar, sommar, sommaaaar!
Och imorgon börjar jag i en helt ny klass, med nya människor, i en ny skola, i ett helt nytt jävla län. Känns konstigt men bra. Det kan ju inte bli mer än fel.
Allt är förberett inför imorgon, allt från pennor till skor. Ska kliva in på skolan och möt alla som den jag är och ingen annan, hade inte tänkt något annat. Mimmi Bergström is fucking here!
Nu ska jag kolla på lite Sex and the city och sedan sova. Imorogn gäller det.
-
HEJDÅ SOMMAREN, VI SES IGEN NÄSTA ÅR.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0