21.43//THE END OF THELIFEOFMIMMI.BLOGG.SE

Hej. Den här bloggen är så gott som död. Den används inte längre. 
Mimmi Bergström 2010-2014 finns på den här bloggen, men nutida Mimmi Bergström har inget mer att skriva här. Jag jobbar och lever för mycket för att har tid för detta, men min blogg finns kvar likt ett fotoalbum för att jag ska minnas de här åren senare. Vem vet om jag kanske skriver något mer, det får vi se då. Jag har inte varit aktiv hr på månader, så varför ska jag ens låtsas om att den är igång haha? När varje inlägg jag skrivit börjar med "nu var det ett tag sen jag skrev...". 
 
Jag finns på Instagram (@dansabarfota) och twitter (@bbbergstrom), och facebook till viss del. 
 
Ha det. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0