23.10//TÅGTRIP

Hej på er. 
Jag är numer orange/pippi/RonaldMcDonald. Trivs.. sådär. Blir nog att färga om snart, så att ni vet (lol).
 
Befinner mig just nu i en säng i Oslo hos mina fina vänner Emma och Johnny. Jag är nämligen ute på tågtrip (som roadtrip fast med tåg då :PPP)  och har tidigare varit i Göteborg hos min fina, underbara, coola vän Alexandra. I götet så hängde vi mest runt, köpte den finaste klänningen ever^, såg Dr. Bombay på Jazzhuset och hängde med hennes underbara vänner. Jag har börjar lära mig nu att när jag blir förälskad så är det alltid en plågsam förälskelse, och nu har jag förälskat mig i en hel stad. Inte på det där "jag är gift med Berlin-muren"-sättet utan mer att jag vill verkligen bo där. U know the deal.
 
Jag landade i Oslo vid halv tre idag (efter tusen år på ett tåg) och har bara myst med Emma, Johnny och Cila som kom förbi en stund. Har redan upptäckt det underbara i norskt godis, och sörjt att ett ciggpaket kostar lika mycket som en veckas busskort (115kr?????????? FÖR CIGG LIKSOM). Imorgon ska jag utforska Osle heeeeeelt själv samt sova hos Cila, fett myz. 
 
Annars då? Jovars. Kanske flyr lite från mina problem såhär på resa. Har gått upp i vikt och jag gillar det inte, men ska sätta igång med att gå prommenader och äta bättre. Jag är fortfarande inte hela frisk från mitt ätstörningstänk, men jag tvingar migshälv att inte tänka i de banorna. Jag har snart gått ett helt år utan att förorsaka skada mot min kropp och den tiden vill jag inte börja om med. Även fast en del av mig hemskt gärna skulle vilja. 
 
Nej, nu ska jag slå på någon fin serie och sen sova. OSLOOOO HERE I COME!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0