21.55//same same but different

 
Nu är jag flyttad. Jag har rivit och slitit heeeela dagen med att få allt klart - vilket det blev tillslut. Det blev rätt bra ändå, även fast det är mitt gamla rum. Tycker faktiskt mer om det nu än för två år sedan. Hm. 
 
Helgen har varit bäst. I fredags så hade jag utflyttingsfest som var hur kul som hellst (och jag var hur full som hellst också för den delen) trots att själva utgågen var trist. Igår så var det dags för en "sista kvällen med gänget" så vi samlades i min halvtomma lägenhet och umgicks. Gör så ont i hjärtat att tänka på det nu. Buhuhuhu.
 
Aja. Nu ska jag kolla film och försöka vänja mig vid det nya rummet. hare bra för d har inte ja.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0