16.27//TIDEN STÅR STILLA

HEJ! Mitt i allt flyttkaos som snart kommer inträffa så sitter en rastlös liten Mimmi och sorterar sina skivor i bokstavsordning. Jag är så trött på att vara arbetslös, sysslolös, pengalös, AAAAAAAARGH. Jag hoppas verkligen att det skickar igång snabbt när jag väl kommit till Oslo, för kan ej hantera detta längre. Har liksom INGET att göra för att alla andra jobbar/pluggar/är borta osv. DET SUGER. 
 
Så jag har alltså inget vettigt att berätta för er. För att de senaste veckorna har jag bara spenderat i min säng. Eller vikt flyttkartonger. Det är så klurigt med flyttkartonger. 
 
Eller jo. Såg The fault in our stars imorse. Jag grät som ett litet barn. End of message.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0