22.26//I DON'T WANNA FEEL ANYTHING

 
 
 
 
Hahahahahha älskar att folk fortfarande går in på min blogg varje dag <33333 ni är så fina<3333
 
Amen annars då? jo jag jobbar denna vecka (haha bloggar endast när jag jobbar pga Fagersta är så tråååååkigt just nu) men jag  har bara en arbetsdag kvar!!!!! sen ska jag HEM igen och är ledig i 10 dagar. Ska fira bästisens b-day, åka till stockholm med rödisarna och hänga med månsiboi.
 
Haha jag vet verkligen inte hur man bloggar längre. Jag vet liksom inte vad jag ska berätta för er, ni tappra själar därute. MEEEEN jag kan ju dra en fin liten lista över vad jag har åstakommit de senaste månaderna:

- Jobbat (såklart lol :p).
- Varit stammis på hamnkrogen fast nykter nästan varje gång.
- Visat Kikki och Nori Fagersta.
- Försökt supa ner Kikki.
- Söp ner mig själv istället.
- Haft det mest störda lovelife ever. Fan hatar känslor, håll er borta.
- Färgat håret blått.
- Tappat mitt körkort på fyllan.
- Varit på fest mitt ute i skogen och sov i en bil.
- Badat så många gånger.
- Kommit ut som rökare inför mina föräldrar, så nu kan jag röka hemma <33333
- Shoppat upp 2k i Stockholm because I'm worth it efter dessa månader av prövningar.
- Varit på besök i Ludvika.
- Haft besök från Ludvika.
- Backat in i en bil.
- Druckit för mycket Redbull (har en till i kylen också, längtar).
- Och ja. Eh. Typ inget alls.
 
Få se. Jaaaa det var väl allt vettigt jag hade å komma med. Nu ska jag slå på någon rulle i gamla barnrummet och tagga inför jobbet imorgon. Puss och kjam.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0