20.26//CRYSTALISED

 
 
Tja. Helgen var bra trots gammalt vin och kylan som kom bara sådär. Nu såhär första skoldagen denna vecka så känner jag bara "NEEEEEEEEEJ!!!!" men vad ska man göra.  Åker till Stockholm imorgon med klassen+ES12  och det ska bli kul. Det skulle nog inte spela någon roll vad vi skulle göra i Stockholm; jag skulle vara taggad och lycklig ändå. Det är ju min stad. Ska förhoppningsvis träffa Malin imorgon också som jag saknat så mycket, och så ska vi se en musikdansteater på kvällen. Kan bli väldigt bra ändå. 
 
Annars då? Jo jag borde ju plugga men jag orkar inte. Har ont i bröstkorgen idag och är orolig för att mitt hjärta slår ojämnt haha. Jag är helt slut och sov bort hela dagen idag när jag kom hem från skolan, så mitt omvända dygnet-plan går ju helt åt helvete haha. 
Nu ska jag försök skriva om jävla Andy och sen kolla på PH. 
(Jag vet inte hur man anvslutar inlägg på ett cooltoch häftigt sätt så... Hejdå.)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0