15.58//ISOLATION

Tja. Orkar inte luggen idag. Blir sådär sneluggssöt igen. Aja what ever. 
 
Första skoldagen och FAN vad jag inte pallar det. Fick två feta uppgifter uppsmackade framför mig och redovisningar hit och dit som ska vara klara och kvintcirklar och skalor och JAG VETTEFAN HUR JAG SKA ORKA DE SISTA MÅNDAERNA OM DET ÄR SÅHÄR NU. 
 
Alla ni som tycker att estet är slappt: Håll käften. Vi må vara lata, men det gör ju saken knappast bättre right? 
 
Ska snart ta en fika med kikz och slappna av lite (bordepluggabordepluggabordeplugga) och så får vi se vad jag gör sen. Just nu sitter jag och låter nerverna lugna sig med Ian Curtis ljuva stämma och attackgooglar Andy Warhol. Älskar snubbens verk (gillar han som person också, lite smådryg konstnär sådär) men det är ju så ofantligt tråkigt att skriva om honom. Sorry Andy. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0