14.10//LUNA

Hej på er. 
Festen i fredags var väldigt rolig och jag har verkligen saknat de festerna. Vi spelade ölspel, pratade skit och rökte alldells för många cigaretter, Gick sedan på krogen med Tove, Isak, Sara, Saranya och födelsedagsbarnet Magnus. Pratade med massa människor och vinglade sedan till pizzerian där jag blev pizzabud för det gänget som inte gick på krogen med oss. Så jag kan ju säga såhär att sammanfattningen av fredagen kan förklaras såhär : Full, glad och kunde äta en pizza. Bra poäng!
Bakishängde i en soffa hela dagen, åt kesella (har kommit på att det är fan det bästa man kan äta när man är bakis; det innehåller så gott som allt man behöver) och hade det allmänt gött. 
 
Idag är jag rastlös. Jag har diskat, städat, tvättat och till och med sminkat mig. HAde jag haft bensin så hade jag lätt satt mig och åkt någonstans men nu är ju det så att jag har endast 124 kr på kortet. 
Annars hade det varit kul. Nu: Jag vette fan. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0