01.03//2014

Nytt år och inte en ny början som alla vill tro, men vi kan ju alla låtsas! 
Hade en underbar kväll hemma hos Elli och Jacob med massa sköna människor. Vi blev till och med bundis med grannarna då det visade sig finns flera bekanta där. Vid tolvslaget vandrade jag till stan med en Bellman i handen och såg på fyverkerierna på vägen dit, och väl framme mötte jag Amanda Måns och Magnus som senare följde med tillbaka till festen. Hade en efterfest som jag knappt kommer ihåg då jag var bortsjunken i egna tankar och somnade halv 6 i soffan med Kikki och Victor snarkandes i min säng. 
 
Och idag har jag mått som jag förtjänat. Aldrig mer tequila och rödvin...
Bakishängde heeeela dagen med Kikki och Victor vilket gjorde att alla allmän bakisångest dimmades bort lite och vi spenderade hela dagen i Victors soffa. Käkade pizza och kollade på fyra filmer. 
Nu är jag rastlös som fan och lite lätt irriterad på det mesta. 
Men nyår var bra. 
Nu jävlar. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0