00.09//you take my breath away

Stockholm var kul omman bortser från kylan och all fritid som gick åt att inte göra något alls. Hängde dock med klassens bästa idioter som gjorde allt trevligt. BÄSTA med hela dagen var såklart att jag hittade FUCKING THE KNIFE DEEP CUTS PÅ VINYL. Så jävla lycklig. Vi såg också Macbeth på Stadsteatern och den var hur skön som hellst, trots att man inte hängde med ibland. En låååång bussresa hem med 10 % batteri senare så sov jag sött i min säng. 

Annars då? Jodå. Jag går i skolan och är så trött på det hela (Gillar att denna mening dyker upp i varje inlägg jag skriver haha Blog Awards nästa). Skulle egentligen åkt till Karlstad idag med ival-natur men fan jag hade så mycket plugg och jag var så seg att jag inte hade orkat. Jag pluggade faktiskt, så det så. Även fast jag sov hela morgonen och chillat 90% av tiden hehe. Jag har också chillat med Kikz, Mickan och Victor under kvällen och imorgon vankas det födelsedagsfest för våra underbara tjejer Tove och Elli! Ska dricka öl och hoppas på en bra kväll. Hare bra, vi hörs nog när jag ligger bakis och vidrig på lördag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0