13.46//TEQUILA XMAS

Tjaaaaa folkeeeeeeeet. 
Hur mår ni idag? Är ni bakis? Såklart ni är det. Vet ni vad? DET ÄR INTE JAG!!!
Mohahhaahhahaha...
 
Nej men, under denna jul har jag varit i Oslo med min fina roomie Hareg. Det kändes wierd och lite sorgligt att inte vara hemma på jul, men faaaan vilken bra jul det blev! 
Julafton spenderades del på jobbet, men sen så blev det chillhäng, matlagning och ut på äventyr. Shottade 12 shots med tequila (12? 31? 100? jag vet inte ens själv, har aldrig druckit så mycket tequila i hela mitt liv) och kan väl säga att Mimmi inte var speciellt levande igår. Men det var fan värt det, en annorlunda jul!
Är dock sad för att jag missade Kalle för första gången. Oh well. 
 
Så juldagen spenderades i bakistillstånd deluxe, men det var fan ingen skugga på det. Hade dock velat vara hemma på juldagen för att gå ut med mina tjejer och träffa folk man inte sett på ett tag. Men men, fler jular blir det!
 
Och imorgon åer jag hem till Sverige. Jag längtar!!!!!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0