20.21//pallar INTE

Hej på er.
Jag har insett att jag aldrig mer ska klaga på mitt jobb. Det kan ju hända att ens jobb kan riskera att brinna ner då och evakuerats :))))) dock så ska jag börja jobba på lördag så det är väl alltid något. 
Har också varit på SSU-läger på Bommersvik. Det var bland det roligaste jag har gjort denna sommar, och ja jag och norea förälskade oss i det underbara distriktet från Norrbotten. Snart bokar vi en resa upp dit, palalr fan inte annat. 
 
Jag har också stått på gågatan och spelat några låtar på en manifestation mot kriget i Gaza, det gick sådär. Jag är då aldrig nöjd och ville verkligen mörda både ljudsystemet och min egen onda hals. Aja. Det var för en god sak.
 
Harockså köpt nya skivor med pappa i Örebro. Fastnade verkligen för den staden, så jag kanske ska kolla närmare på det. Jag står nämligen inte ut med att vara kvar i Avesta. Vill bara bort bort bort men känner mig inte hemma någonstans. Vill träffa folk hela tiden men känner mig ändå ensam. Har för mycket uppmärksamhet runt mig än vad jag är van vid och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag är fan inte frisk. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0