19.44//DEPRESSIVT

Vet knappt ut eller in, känner mig bara felplacerad och rastlös. Säger att jag mår fint men jag vet inte ens om jag tror på det själv. Jag vet inte ens varför jag känner som jag gör (okej, ytterligare en lögn I guess), men jag vet iallafall att det går neråt. Förlåt mina kära vänner för att jag ljuger för er, men jag orkar inte prata just nu. 

Jag orkar ingenting, ändå är jag så rastlös så att det känns som att hela bröstet ska explodera i tusen bitar. 
Jag klarar knappt av att vara själv, men i ett rum fyllt med vänner så känner jag mig ensam.
Jag vet inte ens vad som är fel på mig.
 
Allt antagligen. 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0