22.10//AHHH

Ja. Idag har man vetat att man lever. Gårdagen var kul, trångt med kul. Somnade vid fyra och vaknade med fem andra personer i min lägenhet. Efter att alla hade klagat på hur dåligt de mådde (+ Herkules) så drog vi och åt bakismat på Vega. Alltså gud vad jag har underskattat Vega. 
Sen när herrskapet åkte hem så gick jag och Mickis till stan och fikade med hennes vänner, mycket trevligt. 
Mötte upp Norea och åkte till Fagersta för att äta god mat och sen körde jag hem. Alltså, mat är SÅ mycket godare när någon annan gör det, uppenbarelse man får när man bor ensam och lever på böngryta. 
Världens tristaste inlägg men jag lever iallafall.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0