17.30//nU JÄVLAR


Tja, idag börjar jag for real sätta igång med Uppdrag: Långt hår. Jag gillar att ha kort (och är SÅ GLAD för de fina komplimangerna jag fått för det, både om att det är snyggt och för att det var modigt) och jag passar i det, men jag känner att jag faktiskt vill ha mitt axellånga hår tillbaka. Nu har har jag haft kort hår och jag vet att det är något jag kan återvända till, men nu vill jag låta det växa ut igen. Luggen lär dock bli kvar, vill ha axellångt och lugg. Ska också troligtvis säga hejdå till det röda ett tag också, bara för att slippa färga håret så ofta (för hårets tillväxt) och kanske prova något nytt. Bli brunett och tråkig typ haha NÄ men skämt åsido. Kommer förevigt älska mitt röda hår <333333 5-EVER. Sitter nu med ricinolja i hela håret, lets give this a try.
Så. Nog om hår. NU om ett annat panikämne: Studenten.Ja det är ett tag kvar, men det är inte ens ett år kvar tills vi ska springa ut. Och INATT släpps studentkryssningsbiljetterna, jag har kollat på stundentresor och har till och med kanske hittat ett bra ställe. Om två veckor ska vi prova studentmössorna och det känns som om man redan ska boka ålderdomshem och börja pensionspara. SNART DÖR VI. xoxo Dramadrottningen. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0