16.29//VI LEVDE OCH ÄLSKA' I VÅR LILLA STAD

Japp svart&svår idag igen. Snart kommer Sofie, Agnes och Ida från Fagersta och vi ska äta thai. Jag siter här och bara väntar för jag har varit så uttråkad hela dagen idag. Har städat och köpt alkohol och städat igen och valt kläder som jag troligtvis inte kommer ha på mig ändå om jag känner mig själv rätt. Är svinhungrig också för den delen, men inte värt att äta fören sätter tänderna i thai nummer 32. 
Ikväll ska jag dricka öl (i mängder tydligen) och hänga med kära, gamla Fagersta-folk. Imorgon ska jag och Norea (aka min flickvän enligt mina föräldrar verkar det som) på middag hemma i Fagersta och förhoppningsvis kan jag ta mig ur sängen imorgon för det. Nu: Gammal spellista och attackera garderoben.
Ha en trevlig fylla allihopa.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0