16.10//having an argument with myself

Igår sov finaste Emma här. Snart sticker hon till Oslo och jag kommer sakna henne så himla mycket. Det var så skönt att vi hann ses innan hon drog. Åh nu blev jag sentimental. 
Idag har jag varit i skolaaaaaan, och haft långt hååååål, och skolämneeeeen. Ja you know the deal. 
Nu: Har tryckt en påse gräddkola och kan inte slita mig från tumblr. Spånar hårideer, blev sugen på axellångt med tjock lugg. Kanske mörkbrunt. Än så länge så har jag iallafall bestämt mig för att ta bort det röda ett tag. Bara så mitt hår får friskna till lite. Drömmer om min naturliga färg, men det är JU SÅ JOBBIGT att ta sig dit. Är samtidigt lite tveksam, då jag känner att hela min personlighet sitter i det röda håret haha... Knäppt. 
Vad tycker ni? Har ni något fint litet tips? (leker storbloggare) Kom igeeeeen medmänniskor. 
 
Nu ska jag snart möta Cila som ska sova här, saknat henne som tusan. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0